weekend

I fredags efter skolan så åkte jag direkt hem & David kom hem till mig. Vi var bara här hemma, tog det lugnt & åt glass typ. Hann tyvärr bara vara med varandra i ett tag för sen åkte jag hem till Sofia med Fanny för att äta pizza, bada jacuzzi och fixa oss inför kvällen. Hur mysigt som helst!!
Strax efter 22 rörde vi oss mot skolan för natt-volleyboll turnering! Vi var utklädda till jättebebisar och vann alla matcher därav hela turneringen. Däremot kunde jag knappt spela pga knät så det var väl tråkigt, men det var väl ganska kul iallafall!
I lördags gick jag upp tidigt (sjukt trött då volleybollen inte slutade förrän 2 typ) för att åka på lagfoto. Lyckades väl förmodligen se ut som skit som jag alltid gör på lagfoto, skolfoton osv. Haha menmen!
Efter det åkte jag med min familj hem till min kusin för att fira honom. Efter några timmar där så åkte jag hem för att senare möta upp Fanny och Johanna. Planerna gick väl lite sådär men kvällen slutade hemma hos Linus där vi var hela kvällen. Sen rörde jag och Fanny oss hem till mig där vi sov vilket vi gjorde väääädligt länge. Vi gick upp vid 2 idag och är jätteutvilad, funderar däremot på hur det blir med sömnen inatt inför skolan imorgon..Usch har riktig söndagsängest och sjukit mycket att hinna med i skolan i veckan.
Därför spenderas dagen hemma med endast massa plugg,
 


Hej söta du! Kan inte du lägga upp några små bilder på dig och din pojkvän :D , hur länge har ni varit tillsammans och älskar du honom? :)

2013-03-12 | 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback