Packar inför Turkiet

 
Hejhej! Tog en lite paus från allt packande och får fortsätta lite senare. Åker ju som sagt på Tisdag med min familj och min brosa Roger och hans familj till vår lägenhet. Längtar så sjukt mycket! 
Bloggningen har varit kass den här veckan men i onsdags gick jag på Justin Bieber konserten. Fast jag inte köade fick jag ändå bra plats. Det går inte beskriva va bra och det var! Och hela han, helt perfekt. 
Igår efter skolan åkte Isa och jag hem till mig, vi åt mellis och sen åkte vi till stan. Fick med mig ett par svarta jeans och en blus jag kan visa er i nästa inlägg. 
Har inga planer för idag men det är så himla fint väder så antar jag kommer vara ute ganska mycket. 
Berättar senare om dagen, vi hörs puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback