Snö, snö, snö och snö

Jag som trodde våren var på väg, men nej jag hade fel. Sen har jag länge velat börja använda mina vårjackor! 
Imorse så vakande jag med migrän, orkar verkligen inte vara sjuk igen..Det har varit ganska ofta nu på senaste tiden. Måste iallafall försöka ta mig till skolan imorgon. För det första är det nationella prov i fysik och för det andra vill jag inte missa något. Tur att det studiedag på fredag iallafall! Idag så har jag tillbringat min hemmadag framför One three hill. Så himla bra serie! Började kolla igårkväll och ligger redan på avsnitt 10, hehe. Sen har jag bara sovit  resten av dagen. Nu ska äta fruktsallad och plugga lite inför provet imorgon. Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback