/R

Hejhej! Har ju inte bloggat något dom senaste dagarna men har inte haft varken lust eller tid så har bara vilat upp mig i princip. Har iallafall varit hos läkaren och fått svaret att det är främre korsbandet som gått av vilket bara gjorde det hela myyyycket värre då det tar ca 10-12 månader att läka och innebär också operation. Men men, ska sluta vara så förbannad och negativ och bara göra det bästa av situationen helt enkelt! 
Idag har jag varit i skolan hela dagen, har inte fått så mycket gjort alls så därför ska jag sitta resten utav kvällen och bara plugga i princip! Ganska tvingad egentligen då jag har 5 inlämningar och 3 prov att göra och även 1 bok att läsa. Usch. Aja ska sätta igång nu, vi hörs senare puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback