Lördag och Söndag

Tja!
Igår så tog jag det lugnt fram till att Linda kom till mig. Vi gick en promenad och pratade om allt. Sen gick vi hem till mig igen, vi låg i min säng och lyssnade på musik. Runt halv 6 gick vi ner till centrum för att köpa gott till kvällen plus att vi hyrde en film. Linda åt även middag här och vi spenderade kvällen i soffan framför filmen "What to expect!". Filmen var bra och efter det så duschade vi och chillade vid brasan. Vi somnade runt 1 halv 2. Och imorse gick jag upp en halvtimme tidigare för att jag gjorde frukost åt oss båda, så snäll som jag är! Linda gick hem direkt efter frukosten. Då kom Axel hit så var lite barnvakt åt honom. Sen dess har jag tagit det lugnt och rensat mina garderober som snart ska bli nya. Vi hörs puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback