Helgen

I fredags efter skolan mötte jag upp Moa och vi åkte till Farsta. Hade nämnligen fått presentkort för en sminkning och lite produkter på Makeup Store! Sminken såg rent ut sagt förjävlig ut och var inte nöjd överhuvudtaget så det var lite tråkigt. Däremot var det sminket jag gick dit för så det gjorde inte så mycket. 
Vi tog en snabbis förbi båda oss för att både äta och fixa oss innan vi åkte iväg igen för att fira Oskar som fyllt år. Träffade massa nytt folk och hade skitkul så det var en jättelyckad kväll! Åkte hem med David och sov hos honom.
Var även med honom hela dagen på lördagen, vi var bara hemma och tog det lugnt. Båda var väldigt trötta också så det gjorde inte så mycket! Åkte hem sen och spenderade hela kvällen hemma med familjen. Åt god middag och kollade på Historien om Pi. Tyckte faktiskt att den var väldigt bra! Hade lite småångest att vara hemma en lördagkväll eftersom jag är så himla sällskapssjuk och hatar att sitta inne. Men det var ganska skönt att bara ta det lugnt ändå!
Jag Elise Astrid Victoria & Moa
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback