Day off

Vaknade upp imorse till min trasiga mobil som lyckats pajja under natten, typiskt min tur haha.. 
Den funkade ett litet tag under dagen innan den bara la av igen så hoppas på att den ska funka snart. Klarar mig inte utan den, har typ haft panik hela dagen haha.
Åkte iallafall till sjukgymnasten idag och pratade lite och gick igenom övningar och så, tyckte däremot att han var ganska oproffsig så kommer byta till nästa gång iallafall. Tog därefter en sväng förbi polisen för att förnya passet men det gick inte heller så det måste fixas i veckan iallafall.
Kvällen spenderas hemma då vi ska fira min låtsas pappa som fyller 40. Så det blir att äta middag och umgås med familjen! Ska försöka få lite nytta gjort också, städa rummet, plugga osv. 
Puss
åh barca för ett år sen med 97orna, om exakt 2 veckor blir det Turkiet med laget, fan vad jag längtar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback