Min favorit

I väntan på att Becka sitter jag och lyssnar på musik och laddar upp inför en myskväll. 
Jag ska snart möta henne för att köpa massa gott på godissvampen. Vi kommer troligen kolla på film och ha lite spa. Mysigt! Idag vid klockan 3 bestämde jag och emma åka till centrum för båda ville komma ut eftersom att det var så himla fint väder. Vi fikade, emma tog en milkshake och jag glass. Supergott! Tanken var att jag skulle köpa ett nytt minneskort till kameran pga att jag tappat bort mitt men självklart glömmer jag bort det haha..Men som tur ska becka och jag in till stan imorgon. Iallafall så var jag hemma igen runt 5 då jag började laga mat till familjen. Gjorde faktiskt ett eget recept, king! Bildbevis kommer senare. Lite tidigare i inlägget nämnde jag att jag och becka ska till stan imorgon och shoppa. Vi ska även fota lite, ta vara på när det är så bra väder. Så det är planerna för imorgon. Blogger mer ikvälll, pusspuss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback