Torsdag

Hejhej! Förlåt..Vi har som ni ser inte bloggat på flera veckor, vi har inte haft någon lust till att blogga. Jag ska iallafall försöka att blogga mer framöver, men det är inget jag kan lova. Hoppas att becka sen berättar om hur hon hade det i Turkiet, ni som inte vet så är hon där med laget och kommer hem på fredag. Jag tänkte iallafall berätta lite kort om lovet hittils. På fredagen så åkte jag, mamma och pappa till Trosa där min brorsa och hans familj bor. Där var även min andra brorsa och hans familj. Vi hade som en liten minipåsk, åt en god brunch och letade sen efter påskägg. Vi åkte sen vidare till mitt landställe. Vi blev bjudna på middag på påskaftonen hos några vänner vi har där. I söndags tog jag det bara lugnt, skönt faktiskt! Och på måndagen åkte jag hem igen. Ni ska få se bilder från landet i ett annat inlägg. Kan berätta vad jag gjorde igår, då var jag med Lukas (brorsbarn) hela dagen. Vi åt på Mcdonalds, vi var på bio och såg Croodarna i Sickla, vi gick runt i butiker, vi hade väldigt kul och mysigt! Idag vakande jag runt halv 10 och har sen dess gjort en god frukost som ni ser på bilderna ovan och ska snart kolla massa avsnitt av One tree hill. Vet inte vad mer jag ska göra idag, kanske träffa Emma.
Puss vi hörs! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback