Tillbaka!

Hej, Rebecka här. Tänkte börja blogga igen nu efter påsklovet när allt är tillbaka till rutiner och så. Får väl försöka göra bloggningen till en daglig rutin också den här gången haha. 
Större delen av det här lovet har jag spenderat på träningsläger i Turkiet med mitt lag. Har varit hur roligt och skönt som helst!  Däremot var det lite tråkigt att va på sidan om plan istället för på plan men fått väldigt mycket rehab och styrka gjort ändå så det känns skönt!  Kommer ha tid att lägga ut massor av bilder i veckan.
Kom iallafall hem i fredags och har tagit bara tagit det lugnt i helgen. Varit med David, Sofia och ganska mycket med min familj också så det har varit mysigt. Ska alldeles strax lägga mig och kolla på Oth och försöka få lite sömn. Imorgonbitti är det dags för operationen. Lite småläskigt men samtidigt skönt som fan att få det gjort så nu är det bara att köra. Ska vara tillbaka till nästa säsong.
Jag och min lilla halvkusin häromdagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback