Tillbaka

Parfym - Tommy Hilfiger
När jag kom hem låg det här på sängen, tack mamma! 
Hejhej! Förlåt för den kassa bloggningen men ska försöka blogga mer nu framöver. Vet inte vart jag ska börja, men förra helgen så var jag hos min brorsa och hans familj. Jag hade iallafall en superbra helg! Vi var på 30 års firande bland annat och jag fick spendera helgen med mitt brorsbarn Inez. På måndag morgon kom mina föräldrar hem från Tyskland och då fick jag en Tommy Hilfiger parfym, som ni ser på bilden. I veckan så har jag varit skolan och det har gått bra förutom att vi haft många prov och jag har varit lite halvt sjuk, ont i halsen, förkyld. Men nu så mår jag bättre. Idag är det fredag och har inga planer för kvällen. Vill gärna göra något roligt eftersom jag inte var hemma förra helgen. Nu ska jag göra något att äta sen kolla ett avsnitt av oth. Så vi hörs senare! Puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback