SORRY

Igår på dagen var jag och kollade på Lukas när han spelade fotboll. Efter det så åkte jag hem tog det lugnt innan middagen. På kvällen gick jag över till Linda, vi såg på film, Shoo bre och åt massa gott. Jättemysigt! 
Idag åkte jag med mamma och pappa till farmor, fikade där och så. Det var ett tag sen jag såg farmor så det var kul att träffa henne en liten stund. Sen åkte vi vidare till Länna där jag köpte lite grejer som ni ser på bilderna under. Och sen åkte vi till pappas bror en snabbis. Nu så är jag hemma och ska fixa lite små saker inför skolan imorgon. Sen bara ta det lugnt resten av kvällen och ska försöka lägga mig tidigt ikväll. 
- löparskor, spring/vind jacka och en stickad kofta (förlåt, för dåliga bilder) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback