home sweet home

Hej sötnosar!
Ligger just nu nere i vardagsrummet med min lillebror och kollar på disney channel. Han har varit hemma med mig i två dagar nu och hjälpt mig massor, min älskling. Han har serverat mig tårta (glass marängar banan och chockladsås) till frukost, öppnat dörrar åt mig och hämtat vatten osv. Haha så söt! 
Börjar iallafall äntligen kunna lyfta benet så jag kan stödja runt mig med kryckorna så det är jätteskönt verkligen. Riktig panik känsla att annars inte kunna göra någonting själv.
Hur som helst, David kommer hit vilken sekund som helst och ska vara här i ett tag. Äntligen skönt med lite sällskap nu när jag legat isolerad i en vecka haha. Vi hörs lite senare, puss!
 


Sv; Åh jag vet inte, försökte också hitta vart den kom ifrån men det stod inte från sidan jag tog alla grejerna ifrån :(

2013-04-12 | 16:19:19

Svar: från cubus :) kram

2013-04-16 | 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback