Balklänning, dans

 
- I Julas, bildbrist
 
Hej finisar! Idag efter skolan fick jag sitta kvar på omprovstiden och göra andra delen av nationella i fysik eftersom jag var sjuk när vi hade det. Det gick ganska bra, tror jag. Efter det fick jag skynda mig hem för att sen åka till Ekerö och titta på en balklänning som jag sen köpte. Åh är så himla nöjd!! Och det känns skönt att det är klart. Jag kom hem runt halv åtta och då jag har försökt träna in dansen vi har prov på imorgon i idrotten. Men det känns som att jag kan lite iallafall. Ska nu sätta på ett avsnitt av Oth och bädda ner mig i sängen. Så kommer nog inte blogga något mer idag utan gör det imorgon istället. Vi hörs då! Puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback